Menu

Author

15 posts

IREAD – Вихід в PlayMarket

Пройшло 2 місяці після початку розробки Читайлика. Була пройдена велика дорога, багато безсонних ночей та сотні годин витраченних на кодування. Пару днів назад, Google одобрив його та запостив в PlayMarket.

Нещодавно ми знайшли дизайнера, який зможе покращити вигляд Читайлика та зробити його більш насиченим.

На майбутнє, у нас дуже великі та грандіозні плани. Кожного дня Читайлик покращується та стає більш функціональним. Thanks for the Support!

Український Читайлик 2 в PlayMarket.
Англійський Читайлик в PlayMarket.

IREAD.com.uaофіційний сайт Читайлика.

IREAD – Вкладка для батьків

Розробка Читайлика вийшла на фінішну пряму. Протягом минулого тижня переробляв дизайн та доводив все до ідеалу. Також, прийшла в голову ідея зробити окрему вкладку “Для батьків” в якій буде знаходитися багато корисної інформації яка можливо знадобиться їм.

Було добавленно :
Головне меню. В головному меню знаходиться все необхідне. Іншим словом, з головного меню відбувається редірект на різні вкладки.

Вкладка для батьків. Вкладка для батьків – завжди вміщує корисну інформацію – “група FaceBook, Gmail читайлика, лічильник прочитанних текстів” та багато іншого.

Лічильник прочитанних текстів. Цей лічильник знаходиться у вкладці для батьків. Він рахує загальну кількість прочитанних текстів, та кількість текстів які були прочитанні за один день.

Невеличкі зміни у вкладці фонових картинок. Колись, щоб встановити фонове зображення, потрібно було вибрати зображення та натиснути кнопку “Застосувати” але цю кнопку я вирішив забрати та поставити замість неї кнопку “Скачати ще”, при нажиманні на яку юзера переносить на сторінку сайту зі всіма фоновими зображеннями які доступні для скачування.

Незавершенне головне меню.
Вкладка для батьків з лічильником прочитанних текстів.
Вкладка з фоновими зображеннями.
Новий дизайн вкладки з початковими 20 уроками.

До 1 вересня планується завершити розробку Читайлика та закинути його в Google Play.

Український Читайлик в плей маркеті.
Англійський Читайлик в плей маркеті.

IREAD.com.ua – офіційний сайт Читайлика

IREAD – ДИЗАЙН та ОЗВУЧЕННЯ

Отже, на початку розробки Читайлика я не зациклювався на Дизайні. Тепер, коли функціонал програми майже завершенний, настав час для дизайну. Почати я вирішив з головної сцени.

Також, впаяв озвучення. Озвучення базується на великому аудіо файлі конкретного тексту та списку тайм-кодів. Буде доступне для початкових 20 уроків.

Було добавленно :
Новий дизайн керуючих кнопок.

Озвучення. Озвучення працює за допомогою аудіо файла та тайм-кодів. Тайм-коди позначають конкретний склад який викликається через скрипт.

Кнопка повернення на попередню сторінку. Простенька кнопочка яка завжди буде потрібна.

Добавити тексти? Якщо у вас немає жодного завантаженного тексту, тоді програма пропунує завантажити їх. Кнопка “добавити” працює за допомогою Application.OpenURL(string URL);.

Ви ще не добавили текстів…
Дизайн керуючих кнопок.
Новий вигляд Читайлика.

Український Читайлик в плей маркеті.
Англійський Читайлик в плей маркеті.

IREAD.com.ua – офіційний сайт Читайлика

IREAD – ІМПОРТ ФОНОВИХ КАРТИНОК

Після невеликого перериву від розробки Читайлика, я повернувся назад. Відразу взявся робити імпорт фонових картинок. Система імпортування дуже подібна на систему імпорту тексів. Прога шукає .jpg файли, дивиться, чи ім’я файла починаєтсья на irbg., а тоді вже імпортує його в Unity.

Було добавленно :
Імпорт фонових картинок. Працює так само, як імпорт текстів.

Система зберігання данних. Зберігання данних виконанно за допомогою PlayerPrefs. Туда входить: зберігання назви фонової картинки; зберігання кольорів тексту в форматі RGBA; зберігання розміру головного тексту.

Меню вибору фонових картинок. Виконанне у вигляді “Scroll Window”.

В майбутньому планується добавити experience’s, систему рівнів, яка буде залежити від набранного досвіду та щось подібне до ігрової валюти.

Український Читайлик в плей маркеті.
Англійський Читайлик в плей маркеті.

IREAD.com.ua – офіційний сайт Читайлика

IREAD – ІМПОРТ ТЕКСТІВ

Два минулі тижня я робив імпорт тексту та пошук його по папкам.

Також, було пофікшено форматування текста, за допомогою вбудованного компонента “Content Size Fitter”. Над дизайном покішо не заморочувався, тому що, найголовніше – працездатність програми.

Було добавленно :
Імпорт тексту. Імпорт тексту здійснюється за допомогою пошуку текстових файлів, ім’я яких починається на “ir.”.

Менюшки. Було добавленно три менюшки, опис до яких, можна побачити нижче на картинках.

“Уроки” – вбудованні 20 уроків. “Відкрити” – текста, які були завантаженні юзером.
Меню завантаженних текстів. Зроблене у вигляді “Scroll Window”.
Меню вбудованних текстів.
Чітке форматування тексту.
Панель з кнопкою виходу на попередню сторінку, коротка назва відкритої менюшки.

Український Читайлик в плей маркеті.
Англійський Читайлик в плей маркеті.

IREAD.com.ua – офіційний сайт Читайлика

IREAD – Невеличка модифікація

Пройшов перший тиждень розробки Читайлика.

Протягом цілого тижня, було пофікшено пару невеликих багів в ядрі програми.

Було добавленно :
Progress Bar | Індикатор Просування. Індикатор у вигляді полоски – залежить від кількості слів, які було пройдено. Колір індикатора зробленний у вигляді градієнта, який залежить від кольору голосових букв.

Форматування Тексту. Тепер, відстань тексту справа та зліва, буде форматуватися як найближче до центрального текста, ця відстань залежить від : кількості символів в головному тексті, розміру головного текста.

Барвисті Бекграунди. Щоб придати кращого, веселішого вигляду для проги, я вирішив добавити парочку бекграундів (шпалер).

Український Читайлик в плей маркеті.
Англійський Читайлик в плей маркеті.

IREAD.com.ua – офіційний сайт Читайлика

IREAD – Початок

Читайлик – програма яка допоможе дітлахам освоїти базові речі в читанні. З самого свого народження, Читайлик був написаний на чистій JAVI але з часом програміст який робив цю прогу – пропав, тому я вирішив переробити Читайлик під Unity.

Читайлик базується на UI (User Interface) системі. За пару днів я частично написав ядро читайлика, та довів його в працюючий стан. Також, добавив меню налаштувань, в яке входить, зміна кольору головного текста та текста знизу, зміна кольору голосних букв, зміна розміру головного текста.

Принцип роботи Читайлика :
Поділ слів. Наприклад, слово машина, записується як ма-ши-на, програма сама роздіяє склади по “-“.

Визначення голосних букв. Щоб найти голосні букви, Читайлик просто шукає (‘а’, ‘е’, ‘є’, ‘и’, ‘і’, ‘ї’, ‘й’, ‘о’, ‘у’, ‘ь’, ‘ю’, ‘я’) в слові та виділяє їх іншим кольором.

Керування складами. Для керування складами використовуються 3 кнопки (“попереднє слово”, “наступне слово”, “наступний склад”).

Початковий вигляд Читайлика
Меню налаштування

Український Читайлик в плей маркеті.
Англійський Читайлик в плей маркеті.

IREAD.com.ua – офіційний сайт Читайлика

TILEMAP – ШВИДКО ТА ЯКІСНО

TileMap – встроєний в Unity інструмент, який спростить створення різноманітних мап (ігрових карт). Оптимізований та простий у використанні. На просторах інтернету є сотні гайдів, я відібрав парочку толкових, по яких сам старався зрозуміти, що оцей вот ваш TileMap з себе представляє.

Всё про Tilemaps в Unity 3D – для початківців

TILEMAPS in Unity – для чайників

MAKING ISOMETRIC TILEMAP in Unity 2019! – ісометричний TileMap

КОРОТКО ПРО PARTICLE SYSTEM

Гарно промальована гра без партиклів – не гра. Використовуючи вбудований в UNITY компонент під назвою PARTICLE SYSTEM – ти автоматично покращуєш свій проект. Розібратися в ньому не так уже і складно, для цього потрібен тільки твій вільний час.

Багато можливостей – за допомогою яких можна створити неповторимі візуальні ефекти. Я підібрав пару відео-роликів, які допоможуть тобі розібратися з партиклами.

HOW TO MAKE 2D PARTICLE EFFECTS – UNITY TUTORIAL – для 2D ігор

Everything to know about the PARTICLE SYSTEM – загалом про PARTICLE SYSTEM

MILLIONS OF PARTICLES! – Unity VFX Graph – для продвинутих чуваків

FIRE AND SMOKE with Unity VFX Graph! – для професіональних чуваків

РЕЛІЗ PS5

Пару годин тому, анонсували нову приставку – Sony Playstation 5. Старт продаж обіцяють під кінець 2020 року. Зовнішній вигляд уже затверджений, тобто це – кінцевий дизайн консолі.

Очікується, що в ньому буде розташована память GDDR6, виробництво якої вже запустили Samsung та SK Hynix. По деяким, неофіційним данним , приставка отримає 24GB оперативної пам’яті.

Графіка майбутньої консолі буде основана на технології AMD Navi, що позволить отримати потужність приблизно в 3 рази більшу ніж в консолі теперішнього покоління, також є не підтвердженна інформація про те, що PS5 зможе підтримувати 8K розрішення.

Sony має намір продовжувати розвивати технологію VR, яка буде одною з головних можливостей консолі. По повідомленнях представників компанії – наступна модель VR шлема не вийде разом з консоллю, а появиться пізніше.

Серед найбільш замітних новинок геймпада DualSense – зміна дизайна та добавлення площадки-мікрофона. Новий геймпад для консолі получить покращення динаміки та трігеррів для стрільби в іграх, а також почне підтримувати USB Type-C. Появиться новий тип вібрація джойстика.

В перший рік продажі нової приставки, очікується вихід великої кількості новинок для неї. Швидше за все ігри для PS5 будуть підтримувати VR-режим та 4K розрішення.

Стартова ціна нової консолі – 499$.